Thursday 16 March 2017

Kelas Online Lagi

Teks: Fauziah Zainudin


Jam menunjukkan angka 12 malam.  Sudah lewat, perlu tidur segera.  Lambat tidur nanti tidur tidak berkualiti.

Sebelum lelapkan mata, tadi sempat berjalan-jalan di wall fb.  Terlihat satu kelas online untuk storytelling.  Wah, macam seronok, macam best.  Semua macam ada.  Nak turut serta ke?

Sambil menghayun buaian, sambil berfikir, nak join ke?  Sudah lama teringin mengikuti kelas storytelling.  Lebih-lebih lagi guru ini sangat popular sejak dua tiga menjak ini.  Beliau seorang wanita.  Saya sedang mengikutinya di fb.

Belajar tidak mengenal usia.  Belajar jangan jemu.  Kalau jemu nanti otak tepu.  Aktifkan otak dengan sentiasa membuat perkara baru.  Saya memang berazam untuk belajar sesuatu yang baru.  Alhamdulillah usai sudah Kelas Penulisan Blog Online.  Sekarang sedang mengikuti Kelas DIY Fotofon.

Dengan kesedaran dan kewarasan, saya kata nak turut serta.  Dengan bermodalkan RM70 saya mendapat kelas online seumur hidup.  Wah, seumur hidup.  Apa-apa sahaja nota boleh diguna pakai.  Alhamdulillah.  Semoga saya mendapat sesuatu dari kelas online ini pula.

Ya Allah, permudahkanlah bagi ku dalam menuntut ilmu.  Berkati dan Rahmatilah apa yang ku pelajari.  Semoga memberi manfaat kepadaku dan dapat dimanfaatkan kepada orang lain.  Aamiin.

Jom tidur.  Assalamualaikum.

~fauziahzainudin~




No comments:

Post a Comment